خرید هاست وردپرس

فروش فوق العاده سرور مجازی فرانسه از دیتاسنتر OVH همراه با تخفیف

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ 5 ژوئن 2020 در خبر های سایت

دیتاسنتر OVH ؛ دیتاسنتر بسیار معتبر اروپایی هست که شبکه ای اختصاصی با سرعتی بالغ بر ۲۰ ترابایت بر ثانیه دارد و همه دیتاسنتر های این شرکت به این شبکه متصل هستند .
او وی اچ در حال حاضر دارای ۳۰ دیتاسنتر در سرتاسر دنیا در ۴ قاره اروپا امریکا آفریقا و آسیا می باشد و به جرات می توان آن را بزرگترین شرکت در این زمینه دانست .

 

سرور مجازی دیتاسنتر ovh

 

ایکس زد ان هاستینگ به عنوان ارایه دهنده انواع سرویس های میزبانی ، امکان ارایه سرور های مجازی بر روی بستر امن و پرسرعت دیتاسنتر ovh را دارد .

سرور های مجازی از دیتاسنتر او وی اچ در لوکیشن فرانسه بر روی هارد های پرسرعت NvMe و همچنین هارد ساتا قابل سفارش می باشد .

با توجه به راه اندازی سرور های جدید بر بستر این دیتاسنتر ، تصمیم گرفته شد تا به مدت یک هفته از امروز سرور های این لوکیشن را با تخفیف در اختیار مشتریان قرار دهیم .

 

شرایط تخفیف در ادامه به طور کامل توضیح داده می شود :

 

میزان تخفیف :  ۲۰ درصد تخفیف در زمان خرید

کد تخفیف : vps20

زمان اجرا : ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ لغایت ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۹

سرویس ارایه شده در تخفیف : سرور مجازی خارج لوکیشن فرانسه دیتاسنتر OVH

نکته :

  • استفاده از تخفیف منوط به استفاده از کد تخفیف در زمان سفارش هست . امکان اعمال تخفیف پس از سفارش نخواهد بود .
  • کنسل کردن سرویس مشابه و خرید سرویس مشابه با تخفیف ممنوع بوده و در صورت مشاهده هر دو سرویس لغو خواهد شد .
  • با توجه به اینکه تخفیف فقط در زمان خرید هست می توانید برای دریافت تخفیف بیشتر سرویس را برای مدت زمان بالا مثل سه ماهه شش ماهه یکساله دو ساله و حتی سه ساله سفارش دهید .
  • ایکس زد ان هاستینگ هیچ گونه سرویس دهی در خصوص موارد استفاده برای پ * ر * و * ک * س * ی و یا و * ی * پ * ی * ا * ن ندارد و  سفارش های ایجاد شده به این منظور کنسل خواهد شد.

 

جهت سفارش سرور مجازی فرانسه دیتاسنتر او وی اچ بر روی لینک زیر کلیک کنید و در مرحله پایانی سفارش از کد تخفیف vps20 استفاده کنید .

 

خرید سرور مجازی فرانسه دیتاسنتر او وی اچ

 

با تشکر

 

بازتاب از سایت