خرید هاست وردپرس

ساخت ایمیل اینفو [ کاملترین مقاله آموزشی در خصوص ساخت ایمیل info@ ]

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ 29 آگوست 2019 در خبر های سایت

مقاله آموزشی در خصوص ساخت ایمیل اینفو

با توجه به افزایش و فراگیر شدن استفاده از ابزار های الکترونیک و همچنین انجام بسیاری از کار های روزانه تحت وب و تحت اینترنت افزایش یافته است ، افراد بسیاری خصوصا وبمسترانی که وبسایت شخصی یا وبسایتی برای کسب و کار خود دارند ، علاقه زیادی به داشتن و ساختن ایمیل اینفو ( برای مثال info@domain.com ) بر روی دامنه خود دارند . به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقاله ای کامل در خصوص ساخت ایمیل اینفو و همیچنین مزایا و اعتبار خاصی که این ایمیل دارد در وبسایت منتشر نماییم .

چرا ساخت ایمیل اینفو؟

ایمیل اینفو info با توجه به اینکه کلمه info در ۳۸ زبان زنده دنیا به معنای اطلاعات می باشد ، مورد توجه بسیاری از وبمستران و سازمان ها می باشد و بسیاری از شرکت ها و کسب و کار ها ایمیل اینفو را به عنوان ایمیل اصلی کسب و کار خود معرفی می نمایند .

دلیل دیگر اصرار بسیاری از وبمستران برای ساخت ایمیل info میتواند به این موضوع برگردد که این ایمیل حتی اگر در سایتی اعلام نشده باشد احتمال اینکه فعال باشد و ایمیل اصلی کسب و کار باشد زیاد هست .

اعتبار این ایمیل یعنی ساخت و داشتن ایمیل اینفو نیز می تواند دلیل دیگری برای وبمستران باشد تا بر روی دامنه سایت خود یک ایمیل اینفور به شکل info@domain.ir داشته باشند

ساخت ایمیل اینفو می تواند معایبی هم داشته باشد که البته موضوع بحث ما در این مقاله نیست و شاید در آینده به آن پرداختیم .

 

روش های ساخت ایمیل اینفو :

همانطور که در ابتدای مقاله اعلام کردیم در این مقاله هم در مورد ایمیل اینفو و مزایای آن صحبت خواهیم کرد و هم در مورد ساخت ایمیل اینفو و روش های مختلف آن و همچنین ساخت ایمیل اینفو را بر روی پنل های مختلف هاست از جمله سی پنل ، دایرکت ادمین ، پلسک ، وی پنل ( هاست رایگان ) توضیح خواهیم داد .

در ادامه آموزش و تصاویری جهت ساخت ایمیل اینفو در پنل های مختلف :

 

ساخت ایمیل اینفو در هاست رایگان ( Vpanel ) :

همانطور که مستحضر هستید ، ایکس زد ان هاستیگ هاست رایگانی ارایه می کنید که  پنل آن Vista Panel و یا به اختصار Vpanel می باشد ( درمورد هاست رایگان ایکس زد ان هاستینگ بیشتر بدانید ) . در این پنل امکان ساخت ایمیل با دامنه شخصی شما وجود دارد و به این ترتیب می توانید به سادگی و بدون هیچ هزینه ای یک ایمیل اینفو رایگان بسازید .

برای این کار پس از وارد شدن به پنل هاست رایگان خود بر روی گزینه Email Account کلیک کنید تا وارد صفحه ای که تصویر آن در زیر قرار داده شده است شوید .

 

ساخت ایمیل اینفو در هاست رایگان

طبق تصویر بالا برای ساخت ایمیل اینفو در هاست رایگان در بخش Email address کلمه info را تایپ کنید و در بخش Password کلمه عبور مورد نظر خود را جهت ورود به ایمیل پس از ساخت وارد کنید .

جهت مشاهده آموزش های تصویری کامل در این خصوص به آدرس زیر می توانید مراجعه نمایید :

آموزش های مرتبط با ایمیل هاست رایگان

 

ساخت ایمیل اینفو در هاست سی پنل ( Cpanel ) :

پنل معروفی که در بیشتر سرویس های میزبانی ایکس زد ان هاستینگ استفاده شده است ، پنل محبوب سی پنل هست . در ادامه روش ساخت ایمیل اینفو در این پنل میزبانی را به صورت مختصر و البته مفید خدمت شما آموزش می دهیم .

جهت ساخت ایمیل اینفو پس از وارد شدن به هاست سی پنل خود بر روی گزینه Email Account کلیک می کنید و سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی دکمه CREATE کلیک کنید تا وارد صفحه ای که تصویر آن در زیر آورده شده است شوید .

ساخت ایمیل اینفو در هاست سی پنل

 

طبق تصویر بالا برای ساخت ایمیل اینفو در بخش Username کلمه info را وارد کنید و در بخش Password پسورد ایمیل را وارد کنید و سپس بر روی دکمه CREATE در پایین تصویر کلیک کنید . تا اینجا شما ایمیل اینفو خود را ساخته اید . و می توانید طبق آموزش هایی که در زیر آدرس آن را برای شما قرار داده ایم ایمیل خود را مدیریت نمایید :

آموزش های مرتبط به ایمیل در هاست سی پنل

 

ساخت ایمیل اینفو در هاست دایرکت ادمین ( Directadmin ) :

برای ساخت ایمیل اینفو در هاست دایرکت ادمین پس از وارد شدن به هاست خود بر روی گزینه E-mail Accounts و سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی Create mail account کلیک کنید تا وارد صفحه ای که تصویر آن در زیر آورده شده است شوید .

ساخت ایمیل اینفو در هاست دایرکت ادمین

جهت ساخت ایمیل اینفو در هاست دایرکت ادمین طبق تصویر بالا در بخش Username کلمه info را وارد کنید و در بخش Enter Password و Re-Enter Password کلمه عبور مورد نظر جهت ایمیل را وارد کنید و در بخش Email Quota فضای مورد نظر برای ایمیل را به مگابایت وارد کنید و در بخش Send Limit هم محدودیت تعداد ارسال ایمیل در روز را مشخص نمایید .

ضمنا جهت مطالعه آموزش های بیشتر در خصوص مدیریت ایمیل در هاست دایرکت ادمین می توانید به آموزش هایی که در آدرس زیر وجود دارد مراجعه کنید :

آموزش های مرتبط به مدیریت ایمیل در هاست دایرکت ادمین

 

ساخت ایمیل اینفو در هاست پلسک ( Plesk ) :

پنل پلسک پنلی هست که عموما برای هاست ویندوز استفاده می شود ، ( البته قابل استفاده برای لینوکس نیز هست که البته عمومیت ندارد ) در ادامه آموزش ساخت ایمیل اینفو در هاست ویندوز با پنل پلسک را خواهیم داشت .

جهت ساخت ایمیل اینفو در هاست پلسک پس از وارد شدن به هاست خود بر روی گزینه Mail Setting کلیک کنید و سپس بر روی تب Email Addresses کلیک کنید در این بخش بر روی گزینه Create Email Address کلیک کنید تا وارد صفحه ای که تصویر آن در زیر آورده شده است شوید .

ساخت ایمیل اینفو در هاست پلسک

طبق تصویر جهت ساخت ایمیل اینفو در هاست پلسک در بخش Email address کلمه info را وارد کنید در بخش Password و Confirm password کلمه عبور ورود به ایمیل را وارد کنید و سپس در پایین تصویر بر روی دکمه OK کلیک کنید تا ایمیل ایجاد شود .

جهت مطالعه آموزش های بیشتر در ارتباط با مدیریت ایمیل در هاست پلسک لینک آموزش های ایمیل در این پنل در زیر برای شما قرار داده شده است .

آموزش های مرتبط با مدیریت ایمیل در هاست های پلسک

 

ضمنا در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص ساخت ایمیل اینفو در هاست خود داشتید می توانید از بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید تا راهنمایی لازم توسط پشتیبانان سایت برای شما ارسال گردد .

با تشکر از فرصتی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید.

 

برچسب ها:, , , , , , , , , ,

بازتاب از سایت