خرید هاست وردپرس

اعلام تخفیف های نوروزی ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ 9 مارس 2020 در خبر های سایت

به اطلاع کلیه کاربران و مشتریان گرامی می رساند ، طبق روال سال های گذشته ایکس زد ان هاستینگ تخفیف های ویژه ای برای ایام نوروز در نظر گرفته است . امسال سعی شده است تخفیف ها به صورتی تنظیم گردد که همه افراد بتوانند عیدی خود را از ایکس زد ان هاستینگ دریافت کنند . تخفیف ها هم برای تمدید و هم برای خرید هاست جدید در نظر گرفته شده است تا همه کاربران امکان استفاده از آن را داشته باشند .

 

 

لطفا قبل از درخواست هر یک از تخفیف ها این صفحه را به طور کامل مطالعه فرمایید.

 

ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و عید باستانی تخفیف های نوروزی به شرح ذیل ارایه می گردد

۱- تخفیف نوروزی :

۱۰ درصد تخفیف برای خرید یا تمدید کلیه سرویس ها و دامنه ها. در این تخفیف که شامل نزدیک به ۹۹ درصد کاربران خواهد شد . می توانید تمدید یا خرید سرویس خود را با ۱۰ درصد تخفیف انجام دهید و ۱۰ درصد مبلغ فاکتور خود را از ایکس زد ان هاستینگ عیدی بگیرید .

برای خرید سرویس جدید از کد تخفیف noruz99 استفاده نمایید.

و برای تمدید سرویس خود از بخش پشتیبانی جهت اعمال تخفیف بر روی فاکتور تیکت ارسال فرمایید .

ضمنا در نظر داشته باشید با توجه به تجربه ما در سال های گذشته با توجه به اینکه تعداد درخواست های تخفیف برای تمدید بالا خواهد بود . لطفا جهت دریافت پاسخ تیکت خود صبور باشید . البته سعی ما مثل همیشه پاسخگویی در کمترین زمان خواهد بود .

 

به جز تعداد کمی از سرویس ها ، کلیه سرویس ها و پسوند های دامنه ها مشمول تخفیف خواهند بود .

تخفیف ها از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸ شروع و در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ به پایان خواهد رسید .

 

۲- تخفیف مشتریان وفادار :

مشتریان زیادی هستند که در حال حاضر چندین سال هست که از سرویس های ما استفاده می کنند و از کیفیت سرویس و همچنین سرویس دهی ما رضایت کامل دارند . موقعیت بسیار خوبی برای این کاربران در نظر گرفته ایم تا بتوانند سرویس خود را برای بلند مدت و با تخفیف تمدید نمایند .( و یا سرویس جدیدی را با این تخفیف خریداری نمایند.)

 

طبق این تخفیف که ما نام آن را از این پس تخفیف وفاداری و یا تخفیف مشتریان وفادار می گذاریم . کاربران می توانند سرویس میزبانی وب خود را با پرداخت هزینه ۲۴ ماه تا ۳۶ ماه تمدید نمایند . و این یعنی یکسال رایگان از سرویس استفاده خواهند نمود.

این تخفیف فقط مخصوص سرویس های میزبانی وب ( هاست ) می باشد . ( هاست ارزان – هاست شخصی – هاست پربازدید – هاست ایران – هاست وردپرس – هاست ویندوز – هاست های دایرکت ادمین )

ضمنا دقت داشته باشید که این تخفیف بر اساس محاسبه قیمت ماهیانه داخل سایت می باشد ( ممکن است قیمت سرویس شما با قیمت داخل سایت متفاوت باشد ) پس حتما قیمت داخل سایت را بررسی کنید .

برای خرید با این تخفیف می توانید از کد تخفیف vafadari99 استفاده نمایید .

 

و برای تمدید می بایست به بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید تا فاکتور تمدید ۳ ساله با این تخفیف را برای شما صادر نمایند.

تخفیف ها از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸ شروع و در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ به پایان خواهد رسید .

 

با تشکر

 

بازتاب از سایت