خرید هاست وردپرس

۵ دلیل برای ساخت ایمیل برند به جای ایمیل شخصی [ مقاله ]

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ 13 سپتامبر 2019 در خبر های سایت

۵ دلیل برای ساخت ایمیل برند به جای ایمیل شخصی

وقتی بخواهید با یک دندان پزشکی مکاتبه کنید و یا از آن وقت ویزیت دریافت کنید ، شما کدامیک از این دو ایمیل را ترجیح می دهید و برای شما قابل اطمینان تر هست : info@dentist.com یا  dentist-office1988@gmail.com ؟  مطمئنا شما هم مورد اول را انتخاب می کنید . در یک نظر سنجی ، ۶۵ درصد افراد ارتباط با یک مرکز را با ایمیل تحت برند به یک ایمیل شخصی رایگان ترجیح می دهند .

شاید در ابتدا این مورد را خیلی ساده ببینید ، ولی واقعا این مورد از آن چیزی که فکر می کنید بسیار بزرگتر هست . در واقع وقتی شما ایمیل را بر روی برند و دامنه تجاری خود ایجاد می کنید در حال تبلیغ شغل و حرفه خود هستید . برای مشاغل کوچک در دنیای دقابتی امروز هر موردی که باعث ایجاد تمایز گردد ، برگ برنده ای برای آن برند و حرفه می باشد.

اگر هنوز در این مورد مطمئن نیستید ، احتمالا ۵ دلیل زیر در ارتباط با ساخت ایمیل بر روی برند تجاری شما را قانع خواهد کرد :

۱- یک تصویر خوب از برند یا شرکت خود در اولین ارتباط بدهید

یک ایمیل برند ، شرکت شما را حرفه ای و تاسیس شده نشان می دهد . یک ایمیل عمومی رایگان ، ممکن است بی تجربگی شما را نشان دهد و یا حتی بدتر این شک را به مشتری القا کند که شما اصلا یک شرکت واقعی هستید یا خیر. اما وقتی ایمیل برند دارید ، مخاطب و مشتری شما این احساس را خواهد داشت که شما در کار خود جدی و پایدار هستید.

۲- یک تصویر بزرگتر ایجاد می کنید

یک ایمیل عمومی رایگان می توانید القا کند که تجارت شما یک تجارت جدید ، یا پاره وقت و کوچک هست . یک ایمیل برند تحت دامنه رسمی وبسایت تجاری شما می تواند تصویر خوبی از برند شما ایجاد کند و از به وجود آمدن موقعیت های بدی که باعث از دست رفتن مشتری برای بی توجهی به چنین مواردی هست جلوگیری کند . ضمنا ایجاد ایمیل های چندگانه برای بخش های مختلف سازمان و تجارت شما ( مثل billing@dentist.com support@dentist.com info@dentist.com و … ) می تواند در این ضمینه کمک بیشتری کند .

۳- ایجاد اعتبار و اعتماد

متاسفانه ، کلاهبردار های اینترنت بسیار زیاد هستند و هر روز هم افزایش پیدا می کنند ، مشتری نمی تواند اعتماد کند و اطلاعات شخصی خود را برای یک ایمیل شخصی مثل dentist-office1988@gmail.com ارسال کند . اما وقتی یک ایمیل تحت برند و دامنه تجاری خود به مشتری معرفی می کنید ، می تواند اعتماد و اطمینان نماید که شما یک تجرات قانونی هستید .

۴- ارزان و آسان

عموما میزبان سایت شما ( جایی که خرید هاست وبسایت تجارت خود را از آن داشته اید ) ، اجازه ساخت ایمیل رایگان بر روی سرویس میزبانی وب را به شما می دهد و می توانید بدون هزینه یا با کمترین هزینه یک ایمیل تجاری تحت برند و دامنه سایت خود ایجاد نمایید . در مقاله قبلی منتشر شده در همین سایت با عنوان ساخت ایمیل اینفو می توانید اطلاعات مفیدی در خصوص ساخت ایمیل تحت برند خود بر روی هاست های میزبانی مختلف بدست آورید .

۵- افزایش آگاهی افراد از برند شما

بهترین مزیتی که استفاده از ایمیل تحت برند تجاری خود به جای استفاده از ایمیل های رایگان دارد این هست که شما در حال تبلیغ برند خود هستید به جای تبلیغ برای Gmail یا Hotmail پس از نظر هزینه نیز برای شما تبلیغی مقرون به صرفه ای خواهد بود .

 

بنابراین ، اگر شما هم مانند بسیاری از افراد فکر می کنید برند سازی فقط مخصوص شرکت های بسیار بزرگی هست که بودجه های عظیمی برای برند سازی دارند ، بهتر هست فکر خود را تغییر دهید و بیشتر در این مورد فکر کنید . شما و تجارت شما هرگز برای برند سازی کوچک نیستید و از همین امروز با برند سازی ایمیل تجاری خود این کار را شروع کنید .

 

بازتاب از سایت