خرید هاست وردپرس

قوانین کلی سایت

شرایط استفاده از خدمات

استفاده از خدمات xzn.ir به منزله قبول قوانین xzn.ir میباشد.

توافقنامه و تغییرات

۱ . طرفین تفاهمنامه

این تفاهم نامه فی مابین سرویس دهنده خدمات میزبانی ایکس زد ان هاستینگ با آدرس سایت xzn.ir که از این پس در این توافقنامه xzn.ir نامیده می شود، از یک طرف و مشترک طبق مشخصات ثبت نامی در پنل کاربری خود که در این توافقنامه با عنوان مشترک ، مشتری یا کاربر نامیده می شود و به محض ثبت نام در این سایت جاری می باشد.

۱-۱ . کلیه کاربران ، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس xzn.ir می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و xzn.ir حق اضافه، حذف یا تغییر بند های آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس xzn.ir برای خود محفوظ می دارد.

  • لازم به ذکر است قوانین xzn.ir تابعی از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویس های قابل ارائه در xzn.ir می باشد و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، xzn.ir حق تغییرات آتی و بدون اطلاع قبلی در قوانین را بر خود محفوظ می داند و نسخه قوانین بروز شده، از طریق همین صفحه در دسترس عموم خواهد بود.

۱-۲ . به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد، بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده و مشترک همواره موظف به رعایت قوانین عمومی و حقوقی xzn.ir خواهد بود.

۱-۳ . با پرداخت مبلغ سفارش و یا عضویت در سایت xzn.ir، مشترک مقررات، شرایط و ضوابط xzn.ir را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از مشترک وجود ندارد و با پذیرش این قوانین هرگونه توافق شفاهی، ضمنی و کتبی دیگر کن لم یکن تلقی میگردد.

اطلاعات صحیح

۲ . مشترک می بایست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات xzn.ir اطلاعات صحیح در اختیار xzn.ir قرار دهد و xzn.ir برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده می نماید . همچنین xzn.ir می تواند در هر زمان جهت مطابقت اطلاعات ارایه شده توسط مشترک درخواست مدارک هویتی مشترک را داشته باشد.

  • هر شخص حقیقی یا حقوقی حداکثر می تواند یک پنل کاربری در سایت ایجاد نماید.

۳ . چنانچه اطلاعاتی که مشترک ارائه می دهد نادرست باشد و یا xzn.ir شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعات داشته باشد xzn.ir به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

حفظ اطلاعات محرمانه

۴ .   xzn.ir هیچگونه اطلاعات مربوط به مشترک را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد. از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید xzn.ir و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.

۴-۱ . xzn.ir موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در حد عرف و امکانات xzn.ir و سرویس مشترک می باشد و همچنین اطلاعات سرویس مشترک را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد مگر با حکم رسمی مراجع قضایی و امنیتی کشور.

۴-۲ . xzn.ir مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم افزارها، application ها و یا برنامه های مورد استفاده مشترک نخواهد داشت.

۴-۳ . xzn.ir مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویس های مشترک، توسط اشخاص ثالث ندارد.

۴-۴ . xzn.ir درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی مشترک مسئول بوده و حق استفاده و ارائه آن به اشخاص ثالث برای مقاصد تبلیغاتی را ندارد و تنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه و یا سایر اطلاعاتی که برای سرویسهای مشابه مانند IP یا سرور خارج از ایران باید در اختیار سرویس دهنده بالا دستی قرار گیرد و یا باید بصورت عمومی قابل رویت باشند از این قانون مستثنی هستند.

امنیت حساب

۵ . مشترک وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است.

۶ . چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به xzn.ir اطلاع داده شود.بدیهی است xzn.ir هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع مشترک انجام شده نمی پذیرد ، مسئولیت خسارت های وارده احتمالی به xzn.ir یا دیگر مشترکان که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده مشترک می باشد.

۷ . xzn.ir از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری با و یا بدون اجازه مشترک خودداری می کند.

نحوه ارتباط

۸ . نحوه ارتباط xzn.ir با مشترک به وسیله ایمیل آنها میباشد که توسط خود مشترک در پنل کاربری وارد شده است ، مشترک میباست با قرار دادن ایمیل xzn.ir در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود مشترک میباشد.

۸-۱ . روش ارتباطی مستند مشترک با xzn.ir، ثبت تیکت در پورتال کاربری با دریافت شماره تیکت و دریافت پاسخ از همان طریق می باشد.

۸-۲ . برای اطلاع از آخرین تحولات مشترک می بایست به وبسایت xzn.ir مراجعه کرده و قسمت اطلاعیه ها را مطالعه کند ، xzn.ir تضمینی برای اطلاع به مشترک از راه های مختلف نمی دهد .

۸-۳ . اطلاع رسانی آماده شدن سرویس از سوی xzn.ir ، پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط مشترک، از طریق ایمیل مندرج در پورتال کاربری خواهد بود و عدم دسترسی مشترک به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد.

  • ضمنا xzn.ir مسئولیتی در قبال عدم استفاده مشترک از سرویس تحویل شده نخواهد داشت.

۸-۴ . مشترک در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل سرویس خریداری شده منطبق بر زمانبندی تحویل ، ایمیل مذکور را دریافت ننماید موظف است حداکثر تا ۲ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، بصورت تیکت از طریق پورتال کاربری، مراتب را به بخش فروش xzn.ir اعلام نماید.

  • سرویس های مرتبط با دامنه ای که توسط xzn.ir ثبت و یا تمدید نشده اند و نزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت سفارش تحویل شده فرض می گردند .

۸-۵ . تطابق با سفارش: در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به مشترک با مشخصات سرویس، مشترک موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ تحویل به xzn.ir اعلام نموده و xzn.ir موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت xzn.ir صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام مشترک و فقط تا پایان زمان ارائه سرویس در زمان سفارش می باشد و زمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.

عدم استفاده غیر قانونی

۹ . مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شده ی مشترک و یا متصل به دامنه مشترک شده از xzn.ir تماما بر عهده مشترک است. این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد و سهو و یا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام میپذیرد خواهد بود.

۹-۱ . در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات و هزینه های مادی و معنوی کلی و جزئی وارد بر xzn.ir در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده مشترک خواهد بود.

۱۰ . مشترک می بایست هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل انجام ندهد.

قسمتی از تخلفات عبارتند از :

۱۰-۱ . استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی.
۱۰-۲ . نصب و یا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد .
۱۰-۳ . ارسال یا اجرای فایل های مخرب از طریق ایمیل یا قرار گرفتن در سرور یا قرار گرفتن بر روی دامنه و یا هر شکل دیگر. این فایلها بدون اخطار حذف خواهند شد.
۱۰-۴ . مشترک مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.
۱۰-۵ . استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویسهای دیگر xzn.ir و سایر مشترکان گردد.
۱۰-۶ . وجود فایل های حاوی ویروس عمدا و یا سهوا در فضای سرویس
۱۰-۷ . ارسال هرزنامه ( Spam ) عمدا و یا سهوا (ملاک تشخیص تیم فنی xzn.ir می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
۱۰-۸ . ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۲۰۰ ایمیل در روز و ۲۰ ایمیل در ۱۰ دقیقه مجاز میباشد (ممکن است در سرویس های دیگر این مقادیر متفاوت باشد) به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیل ها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از مشترک را داشته و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد).

۱۰-۹ . گزارش فنی xzn.ir و یا سرویس دهنده های بالادستی که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قوانین.
۱۰-۱۰ . عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران
۱۰-۱۱ . انجام فعالیت هایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات xzn.ir به مشترک و یا سایر مشترکان گردد.
۱۰-۱۲ . استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستم های اشخاص ثالث.
۱۰-۱۳ . راه اندازی Mail server Open relay .
۱۰-۱۴ . انجام فعالیت IRC و Sorrent و Botnet
۱۰-۱۵ . فعال سازی Recursion برای DNS سرور
۱۰-۱۶ . عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.
۱۰-۱۷ . مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه xzn.ir و یا مرکز ارائه دهنده خدمت (Datacenter) نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود :

– دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه

– مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر ، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی

– تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم

– تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایت ها بدون مجوز از مالکان آن ها و …

۱۰-۱۸ . قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
۱۰-۱۹ . استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
۱۰-۲۰ . استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
۱۰-۲۱ . انجام عملیات استخراج رمز ارز
۱۰-۲۲ . اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور و تمامی زیرمجموعه های xzn.ir مانند کارمندان، گروه پشتیبانی به هر نحو
۱۰-۲۳ . انتشار اکاذیب علیه دیگران
۱۰-۲۴ . کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود.
۱۰-۲۵ . سایت های فعال در زمینه HYIP و یا دارای سیستم هرمی
۱۰-۲۶ . فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد.
۱۰-۲۷ . سایت های مرتبط یا حامی گروههای تروریست از نظر قوانین داخلی و بین المللی
۱۰-۲۸ . استفاده از سرویس های xzn.ir برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل

 

۱۱ . چنانچه xzn.ir به علت استفاده غیرقانونی مشترک و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات مشترک را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.

۱۲ . xzn.ir حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ می داند .

۱۳ . xzn.ir این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آن را لغو نماید.

۱۴ . xzn.ir مجاز است دسترسی مشترک به خدمات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.

مرجع قضاوت

۱۵ . مرجع قضاوت درباره وجود مشکل xzn.ir بوده و مشترک نمی تواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، xzn.ir خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد .

عودت مبالغ

۱۶ . امکان عودت ، مبلغ واریز شده به حساب کاربری xzn.ir وجود ندارد .

۱۷ . عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها دارای “سه روز پازگشت پول” دارای شرط عدم سو استفاده مشترک از سرویس است ، بدیهی است ثبت سفارش و لغو آن جهت عودت مانده حساب کاربری امکان پذیر نبوده .

  • عودت وجه فقط برای سه روز ابتدایی خرید سرویس قابل اجرا می باشد ، تمدید یا ارتقای هر سرویس شامل ضمانت برگشت وجه نمی شود.
  • پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت پول مسموع نخواهد بود
  • برگشت پول با درخواست کتبی از طریق تیکت و واریز وجه به حساب مشترک پس از کسر کارمزد بانکی و هزینه های قرارداد مانند هزینه پیک و هزینه کارمزد بانکی به صورت باقی مانده خالص ممکن خواهد بود.

۱۸ . امکان کنسل کردن دامنه های ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی در این خصوص بازگشت داده نمی شود .

۱۹ . استرداد وجه به حساب کاربری هر مشترک انجام می گردد که می تواند برای سفارش های دیگر استفاده نماید .

اخلاقیات

۲۰ . در صورتیکه مشترک اقدام به فحاشی و ناسزای به xzn.ir و یا هر یک از کارکنان آن بنماید xzn.ir مجاز است ، قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ کنند ، همچنین مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد .

سرویس دهی

۲۱ . xzn.ir هموار سعی میکند تا بهترین سرویس دهی را به مشترکین خود ارائه دهد ، اما بدیهی است برای استفاده از آخرین تکنولوژی ها xzn.ir با دیتاسنتر ها و شرکت های غیر ایرانی کار میکند و به دلیل تحریمات ممکن است ، امکان ارائه سرویس دهی از xzn.ir سلب شود ، xzn.ir همواره تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده مشترک می نماید.

عدم وجود ضمانت

۲۲ . xzn.ir هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می کنند ، سرویس ها قطع نمی شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه میباشد .

۲۲-۱ . xzn.ir هیچ مسئولیتی برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای خود پس از اتمام قرارداد و یا به هر نحو دیگر، نخواهد داشت .

۲۲-۲ . xzn.ir تلاش می کند که انقضا سرویس های مشترک را قبل از تاریخ انقضای سرویس از طریق پست الکترونیک مندرج در پورتال کاربری به مشترک یادآوری نماید و عدم دسترسی مشترک به پست الکترونیکی خود، مسئولیتی را برای xzn.ir ایجاد نخواهد کرد. بدیهی است مسئولیت نگهداری داده ها و کنترل آنها بر عهده مشترک می باشد و عدم اطلاع رسانی xzn.ir در خصوص زمان انقضا، ادعای خسارت را برای مشترک ایجاد نخواهد کرد و مشترک موظف به کنترل زمان انقضا و ثبت آنها به صورت مستقل در xzn.ir می باشد.

۲۲-۳ . وضعیت اعتبار، فهرست سرویس ها و پرداخت های مشترک در اکانت وی در پورتال کاربری قرار دارد و همواره وی می تواند برای آگاهی از وضعیت عملکرد خود از طریق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نماید.

سلب اختیار

۲۳ . xzn.ir همه تلاش خود را برای پایداری سرویس ها می نماید. هرگونه اختلالی در ارایه سرویس به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از xzn.ir نمی باشد.

وضعیت اضطراری

۲۴ . xzn.ir همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌ داشتن خدمات و محصولات انجام می دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌ دهی xzn.ir گردند.

۲۴-۱ . ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی xzn.ir می باشد.

۲۵ . مشترک موافقت می نماید xzn.ir را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند ، xzn.ir هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی xzn.ir تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، آشوب اجتماعی، حملات سایبری، تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.

رفع مسئولیت

۲۶ . xzn.ir تمام توان خود را جهت ارائه بهترین سرویس بکار می گیرد و بر روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت و …)‌ مسئول نمی باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در چنین شرایطی مسئولیت xzn.ir محدود به قانون می گردد. مشترک موافقت می نماید که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط xzn.ir در برابر خسارات احتمالی بیش از مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد. xzn.ir تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) حتی به صورت تعمدی نخواهد بود.

۲۶-۱ . xzn.ir مسئولیتی در قبال از بین رفتن داده های موجود در خدمات مختلف مشترک نداشته و مشترک موظف بر تهیه نسخه پشتیبان از داده های موجود در سرویس خواهد بود.

۲۶-۲ . xzn.ir مسئولیتی نسبت به بارگذاری اطلاعات (Upload) در فضای میزبانی مشترک و یا download اطلاعات وی به صورت رایگان ندارد.

۲۶-۳ . xzn.ir مسئولیتی نسبت به نصب نرم افزار برای مشترک ندارد.

۲۶-۴ . مشترک بایستی اطلاعات فنی کافی و آشنایی لازم جهت استفاده از سرویس خود را داشته و xzn.ir مسئولیتی نسبت به آموزش و نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد.

۲۶-۵ . مشترک موظف است تحویل، تطابق و اجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.

۲۶-۶ . xzn.ir در تعرفه و سایت خود محدوده استفاده از منابع برای عموم سرویسها مشخص نموده است. تخطی در استفاده از این منابع باعث تعلیق سرویس مشترک خواهد شد و ملاک تشخیص میزان استفاده از منابع، ابزارها و متخصصین xzn.ir خواهند بود.

۲۶-۷ . xzn.ir در صورت تجاوز منابع سرویس مشترک از حدود تعیین شده، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی را تا تعیین وضعیت خواهد داشت. در این صورت xzn.ir مراتب را به اطلاع مشترک خواهد رساند و پس از ارتقا سرویس توسط مشترک و یا کاهش مصرف، اقدام به ارائه مجدد سرویس دهی خواهد نمود.

۲۶-۸ . در صورتیکه مشترک در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید؛ به تشخیص بخش فنی، xzn.ir حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.

۲۶-۹ . مالک تجهیزات و سخت افزار سرور اختصاصی، xzn.ir یا سرویس دهنده های بالادستی xzn.ir میباشند و پرداخت هزینه اجاره سرویس موجب ایجاد حق مالکیت نسبت به عین (یا منافعی فراتر از قرارداد اجاره) برای مشترک نمی گردد.

۲۶-۱۰ . کلیه مسئولیت عدم استفاده صحیح از سرویس ارائه شده با مشترک می باشد و xzn.ir تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در تعرفه خدمات خود می باشد.

۲۶-۱۱ . هیچ داده، تجهیزات، نام دامنه یا اطلاعاتی به عنوان امانت نزد xzn.ir نمیباشد و مشترک حق هرگونه ادعا در خصوص خیانت در امانت را از خود سلب مینماید.

۲۶-۱۲ . xzn.ir تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه سرویس خریداری شده را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند اینترنت مشترک، برنامه نویسی وب، نرم افزارها و مشکل دامنه ای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه xzn.ir نمی باشد. همچنین کلیه عواملی که خارج از اختیار xzn.ir می باشند مانند اقدامات اشخاص ثالث یا سازمان های مرتبط و یا اقدامات خود مشترک و خسارات ناشی از آن خارج از حیطه مسئولیت xzn.ir می باشد.

۲۶-۱۳ . در صورت وقوع خطاهایی که به هر دلیل باعث از دست رفتن دامنه یا سرویس مشترک شوند، xzn.ir صرفا موظف به عودت وجه تمدید به مشترک خواهد بود

بخش پشتیبانی

۲۷ . مشترک متعهد میشود تا از ارسال تیکت های مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

۲۸ . مشترک موظف به پیگیری مشکلات و درخواست های خود از طریق سیستم تیکت می باشد .

۲۹ . مشترک موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

۳۰ . مشترک موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل مشترک تسریع گردد.

۳۱ . مشترک می باست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر مانده و از ارسال تیکت و یا پاسخ های مکرر خودداری نماید .

سیستم مالی

۳۲ . دوره های ماهیانه ۳۰ روزه ، سه ماه ۹۰ روزه و دوره های ۶ ماه ۱۸۰ روزه و دوره های سالیانه ۳۶۵ روزه می باشند.

۳۳ . تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.همچنین در صورت لغو سرویس توسط مشترک پیش از تاریخ انقاضا سرویس نیز مسئولیت حذف اطلاعات با مشترک خواهد بود و xzn.ir مسئولیتی در قبال بازگردانی
اطلاعات نخواهد داشت.

۳۳-۱ . xzn.ir حق دریافت هزینه برای تاخیر مشترک در تمدید به موقع سرویس های دامنه ، میزبانی و امثالهم را طبق تعرفه داخلی xzn.ir و یا سرویس دهنده بالادستی خواهد داشت.

۳۳-۲ . xzn.ir حق دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی یک سرویس را طبق تعرفه داخلی xzn.ir خواهد داشت.

۳۳-۳ . مشترک موظف است سرویس هایی که نزد xzn.ir تمدید می نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده و در صورت عدم تمدید توسط xzn.ir، حداکثر ۷ روز تقویمی پس از زمان انقضا مراتب را کتبا از طریق تیکت اعلام نمایند.

۳۳-۴ . xzn.ir برای گسترش خدمات و افزایش سرویس دهی به مشترکان خود در بازه های مختلف زمانی اقدام به انتشار و توزیع کد های تخفیف می نماید. لازم به ذکر است که xzn.ir فقط در بازه های تخفیف و ایام اعلامی کد های تخفیف مربوطه را پذیرش می نماید.

۳۳-۵ . هیچ یک از کمک هزینه ها، هدیه ها، کد های تخفیف و خدمات مازاد بسته ها قابل تبدیل به ارزش ریالی و کسر از فاکتور نمی باشد.

۳۴ . جهت تغییر پلن و ارتقا سرویس کاربر میبایست اختلاف قیمت پلان جدید و قدیم را پرداخت کند ، همچین در صورتی که ارتقا انجام شده دارای هزینه دوره ای میباشد ، هزینه به سرویس اصلی اضافه خواهد شد و هزینه دارای دوره مجزا از سرویس جدید نخواهد بود ، بدیهی است در صورتی که به پلان پایینتر ( پلانی با هزینه کمتر ) تغییر انجام شود ، هزینه ای به مشترک عودت داده نمی شود .

۳۴-۱ . امکان دریافت هرگونه سرویس هدیه پیش بینی شده در برخی از خدمات تنها در هنگام خرید بسته وجود دارد و طی مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزینه آن به حساب کاربری مشترک واریز نمی شود.

۳۴-۲ . تغییرات مالکیت: تغییرات مالکیت سرویس از طریق پورتال کاربری و یا ارسال تیکت در پورتال کاربری توسط مشترک یا نماینده وی انجام می گیرد.تغییرات به صلاحدید xzn.ir پس از دریافت مدارک هویتی و یا سایر مدارک مورد نیاز در صورت تایید xzn.ir انجام خواهد شد .

  • همچنین تغییر یوزر ( ایمیل ) پورتال کاربری مشترک تنها با دریافت مدارک هویتی قابل انجام می باشد.

۳۴-۳ . چنانچه شخصی به جز مشترک نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام نموده باشد، در آن صورت xzn.ir تعهدی در قبال پرداخت کننده هزینه ها نداشته و صرفا مشترک را به عنوان طرف قرارداد تلقی خواهد کرد .

قوانین مربوط به دامنه

۳۵ . پس از ثبت دامنه، اطلاع رسانی به مشترک، xzn.ir هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت و مسئولیت استفاده از آن تماما بر عهده مشترک خواهد بود.

۳۵-۱ . در مورد ثبت دامنه های ir با توجه به اینکه پژوهشگاه دانشهای بنیادی (ایرنیک) مسئولیت تایید و فعال نمودن آن را به عهده دارد، xzn.ir مسئولیتی در خصوص تائید و زمان تحویل آن نداشته و مشترک نمی تواند در این خصوص ادعایی نماید. لیکن در صورتیکه مدت تائید آن بیش از یک ماه به طول انجامد، مشروط بر اینکه تاخیر زمانی ناشی از نقص مدارک و اقدامات متقاضی نباشد قرارداد فسخ گردیده و با اعلام فسخ شدن قرارداد توسط مشترک، وجه پرداختی ایشان مسترد خواهد شد.

۳۶ . تمدید یک دامنه تاریخ گذشته در صورت امکان تمدید ، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی اخذ می گردد.

۳۶-۱ . تاریخ مستند برای مدت ثبت دامنه، whois بین المللی می باشد.(در خصوص دامنه های ir . استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)

۳۷ . اگر در سفارش مشترک، دامنه ای باشد که xzn.ir ثبت کننده مرجع، آن را ثبت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنه ای به xzn.ir باشد که به هر دلیل انجام نگردد، xzn.ir تنها موظف به بازگرداندن هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب مشترک در پورتال کاربران می باشد.

۳۸ . در صورت درخواست انتقال یک دامنه به خارج از xzn.ir ، در صورت عدم وجود تخطی از شرایط استفاده از خدمات، xzn.ir حق ممانعت از انتقال را ندارد.

۳۹ . از آنجا که xzn.ir ثبت و تمدید دامنه و انتقال برای مشترک را به صورت واسط انجام می دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی و یا ثبت کننده . ir نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه xzn.ir نخواهد کرد.

۴۰ . مشترک موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه برای خود، تحقیق لازم را به عمل آورده و xzn.ir در صورت ادعای شخص ثالث صاحب حق، که مورد تائید مراجع ذیصلاح ایرانی وبین المللی و xzn.ir باشد، میتواند دامنه را مسدود و به رای مراجع و یا قوانین بین المللی عمل نماید.

۴۱ . پس از ثبت دامنه توسط مراکز ثبت دامنه، به هیچ عنوان امکان لغو و بازگشت وجه و یا ویرایش نام دامنه وجود ندارد. در صورتیکه مشترک تمایل به ویرایش نام دامنه داشته باشد، میبایست دامنه جدیدی ثبت نماید.

۴۲ . xzn.ir نسبت به حذف یا لغو یا تعلیق دامنه به دلایلی مانند تحریم، هیچ مسئولیتی نخواهد داشت و خسارتی بابت آن پرداخت نخواهد کرد.

قوانین مربوط تهیه نسخه پشتیبان

۴۳ . به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با مشترک بوده و همه مشترکین می بایست نسخه پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای xzn.ir نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و xzn.ir در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
۴۴ . مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان در سرویس های سرورهای مجازی و اختصاصی صرفا به عهده خود مشترک می باشد و xzn.ir در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد
۴۵ . xzn.ir جهت امنیت بیشتر، از کلیه از فایل های مشترکان در سرویسهای اشتراکی بصورت هفتگی نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا یک هفته نگهداری خواهد شد. نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی نیز تهیه و یک هفته نگهداری می شود و عدم وجود آنها هیچگونه مسئولیتی را برای xzn.ir نخواهد داشت. xzn.ir تعهدی نسبت به صحت و کارکرد این نسخه ها ندارد.
۴۶ . تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی مشترک نگهداری می شود.
۴۷ . xzn.ir تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به مشترک ندارد.
۴۸ . xzn.ir هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد.
۴۹ . xzn.ir تحت هیچ عنوان و شرایطی بابت از دست رفتن اطلاعات حتی بصورت تعمدی، مسئولیتی نخواهد داشت و بابت آن هیچ خسارتی پرداخت نخواهد کرد.

قوانین بخش بازاریابی

۵۰ . هر مشترک ثبت نام شده در xzn.ir میتواند به عنوان بازاریاب نیز اقدام به فعال سازی بخش بازاریابی در پنل کاربری خود نماید و اقدام به فعالیت نماید و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد

۵۱ . کمسیون بازاریابی فقط در صورتی که مشترک جدید از طریق لینک بازاریابی منحصر به فرد اقدام به خرید نموده باشد توسط سیستم محاسبه میشود و در غیر این صورت به هیچ صورت دیگری قابل محاسبه نمی باشد.

۵۲ . کمسیون بازاریابی به خرید های خود مشترک تعلق نمی گیرد ، حتی اگر این خرید ها در پنل جدید با نام جدید تهیه شده باشد. در صورت مشاهده و تشخیص چنین خرید هایی ، کمسیون بازاریابی به مشترک پرداخت نخواهد شد و در صورت تکرار از ادامه فعالیت بازاریابی جلوگیری می گردد.

۵۳ . کمسیون بازاریابی محصولات مختلف ممکن هست متفاوت یا بدون کمسیون باشد و در هر زمان کاهش یا افزایش داشته باشد.

تفسیر شخصی

۵۴ . مشترک نمی تواند به دلیل ارائه یک خدمت در شرکت های مشابه آن را از xzn.ir درخواست کند ، مشترک میتواند قبل از خرید سرویس با بخش پشتیبانی مشورت لازم را به عمل آورد.

حق مالکیت معنوی

۵۵ . مشترک نمی تواند بدون موافقت کتبی ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت xzn.ir قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند . مشترک نمی تواند از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای xzn.ir ثبت شده است، بدون مجوز کتبی استفاده نماید.

موارد فورس ماژور

۵۶ . xzn.ir هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، آشوب اجتماعی، حملات سایبری، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه xzn.ir تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و  مشترک به هنگام ثبت نام و یا سفارش سرویس متعهد می گردد که ادعایی در این رابطه نخواهد داشت. اما در چنین شرایطی xzn.ir تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

سلب اختیار 

۵۷ . عدم اجرای بخشی از شرایط و قوانین xzn.ir نسبت به مشترک یا دیگران به منزله سلب حق اجرای قوانین از xzn.ir نمی باشد . تیم فنی xzn.ir در صورت صلاحدید و جهت حفظ پایداری و امنیت سرویس ها می تواند بدون اطلاع قبلی تغییر در دسترسی ها و امکانات سرویس اعمال نماید.