برنامه کاری نوروز ۱۳۹۶

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ 20 مارس 2017 در خبر های سایت

با عرض تبریک مجدد خدمت کلیه کاربران و بازدید کنندگان محترم سایت به استحضار می رساند ، ارایه پشتیبانی در کلیه روز های نوروز به صورت کشیک و از طریق تیکت پشتیبانی انجام خواهد شد و مطمئنا کلیه اوامر و درخواست های کاربران طبق روال انجام خواهد شد .

مطمئنا مثل سال های پیش هدف ما رضایت کاربران و مشتریان خواهد بود که نمونه آن تحویل سفارش های کاربران و پاسخگویی به تیکت ها در لحضات تحویل سال توسط این شرکت می باشد .

در ایام نوروز نیز سعی بر رضایت کامل کاربران بوده و در بدترین حالت سعی بر پاسخگویی هر ۴ ساعت به تیکت ها و درخواست های کاربران خواهد بود .

امید است لحظات خوبی را در این ایام در کنار خانواده داشته باشید

با تشکر

شرکت داده پرداز نت افروز

GD Star Rating
loading...

بازتاب از سایت