خرید هاست وردپرس

افزایش قیمت دامنه های ملی (.ir)

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ 22 ژوئن 2013 در خبر های سایت

به اطلاع کلیه کاربران و بازدیدکنندگان سایت می رسانیم . بر اساس اطلاعیه سایت ملی ثبت دامنه های آی آر (ایرنیک) ( NIC.IR ) در تاریخ ۱۳۹۲/۰۳/۳۰ تغییراتی در قیمت ثبت ، تمدید و انتقال دامنه های ملی داده شده است .

بر طبق این اطلاعیه ، کلیه دامنه هایی که ثبت یا تمدید آن ها تا تاریخ ۱۳۹۲/۰۳/۳۰ به اتمام نرسیده است و به صورت تایید شده در سایت NIC.IR در نیامده باشند . با قیمت جدید محاسبه خواهند شد . و کاربرانی که سفارشی از قبل دارند باید مابه التفاوت آن را پرداخت نمایند.

در ذیل متن اطلاعیه های سایت Nic.ir که در سایت مذکور هم قابل مشاهده می باشد آورده شده است :‌

 

تغییر در زمان انقضای دامنه‌ها

۱۸ خردادماه ۱۳۹۲

به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند، با توجه به تغییر قیمت واحد از تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۹۲،

  • کلیه درخواست‌هایی که قبل از ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ در سامانه ایرنیک ثبت شود و تاریخ انقضای آنها پس از این زمان باشد، تاریخ انقضای آنها ۱۳۹۲/۳/۲۹ مقرر می‌گردد و در روز ۱۳۹۲/۳/۳۰ منقضی خواهندشد.
  • ایجاد درخواست جدید در سامانه ایرنیک از تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ لغایت ۱ تیر ۱۳۹۲ امکانپذیر نخواهد بود.
  • انجام امور مربوط به منقضی کردن درخواست‌ها و دامنه‌ها استثتاً به جای روز چهارشنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ در روز پنج‌شنبه مورخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ اجرا خواهد شد.
  • واحد ثبت دامنه در روز پنج‌شنبه مورخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ تعطیل نبوده و آماده پاسخگویی به کاربران محترم خواهد بود.
  • لطفاًجهت پرداخت هزینه و یا تکمیل مدارک، به تاریخ انقضای درخواست خود توجه نمایید.

 

افزایش قیمت واحد (یونیت)

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

به اطلاع کلیه کاربران و نمایندگان ایرنیک می‌رساند که از تاریخ ۱ تیر ۱۳۹۲ قیمت پایه هر واحد از ۷۲،۰۰۰ ریال به ۸۰،۰۰۰ ریال افزایش می‌یابد. همچنین لازم به ذکر است که کلیه واحد‌های باقیمانده در حساب شناسه یا قرارداد کاربران در ساعت ۱۲:۰۰ بامداد ۱ تیر ۱۳۹۲ مجددا باقیمت جدید محاسبه و به حساب شناسه یا قرارداد واریز می‌گردد. ( قیمت بالا به نقل از سایت nic.ir می باشد که البته در سایت xzn.ir به مراتب قیمت بسیار پایین تر است )

بازتاب از سایت