خرید هاست وردپرس

تبریک سال نو

نوشته شده توسط مدیر سایت در تاریخ 20 مارس 2014 در خبر های سایت

یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبر الیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال

560706_XN4gdBw6

مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک

ضمن عرض تبریک به مناسب فرارسیدن سال نو به استحضار می رساند در ایام تعطیلات پشتیبانی ایکس زد ان هاستینگ از طریق تیکت پاسخگوی کاربران خود خواهد بود .

ضمنا جهت عیدی کاربران و بازدیدکنندگان سایت . تخفیف ۳۵ درصدی بر روی کلیه سرویس های هاست و نمایندگی هاست ارایه گردیده است .

کاربران می توانند با وارد کردن کد زیر در مرحله آخر سفارش از این تخفیف بهره مند گردند .

noruz93

این کد از اول فروردین تا ۱۳ فروردین فعال خواهد بود .

—————————————–

ضمنا جا دارد به استحضار برساند هم اکنون سرویس های میزبانی وب و نمایندگی میزبانی وب ایکس زد ان به سرور هایی با سیستم عاملی تجاریر و غیر رایگان کلود لینوکس منتقل گردیده و امکانات بسیار زیادی از جمله امکان مشاهده میزان استفاده رم و سی پی یو هر هاست  برای هم کاربر و هم نماینده .

امکان تنظیم هر یک از نسخه های php از جمله ۴٫۴ – ۵٫۲ – ۵٫۳ -۵٫۴ – ۵٫۵ برای هر یک از هاست ها به صورت جداگانه فراهم شده است .

همچنین هر کاربر یا نماینده به تنهایی می تواند هر کدام از اکستنشن ها و یا توابع php را در هاست خود فعال و یا غیر فعال نمایند . و این یعنی سازگاری با همه اسکریپت های موجود !

کسانی که سایت چت روم بر روی سرویس های ما دارند تغییر سرعت بسیار بالایی به صورت محسوس مشاده کرده و می کنند .

——————————————-

و مژده به نمایندگان عزیز . در صورت تمایل نمایندگان به زودی سرویس مستر ریسلر ( ارایه هاست و ریسلر به صورت همزمان برای نمایندگان ) ارایه خواهد شد .

امید واریم توانسته باشیم در سال گذشته رضایت کاربران را جلب کرده و در آینده نیز بهتر از پیش باشیم .